Prestatieafspraken

Prestatieafspraken

Prestatieafspraken tussen bestuurder en Klantenplatform van Sint Trudo.
Sint Trudo heeft 4 keer per jaar een vergadering met het Klantenplatform. Per vergadering komen verschillende onderwerpen aan bod.

Onderwerpen die elk jaar aan bod moeten komen zijn:

  • Jaarrekening en accountantsverklaring 
  • Begroting en beleidskeuzes 
  • Sint Trudo Volkshuisvestingsverslag 
  • Kwartaalrapportages 
  • Jaarverslag Sint Trudo 
  • Maatschappelijk ondernemen 
  • Prestatieafspraken: 
  • Bestuur - RvC 
  • Sint Trudo - gemeente 
  • Sint Trudo - Klantenplatform
  • Huurprijsbeleid (convenant) 
  • Opschoonbudget, buurtconciërges, reglement, beheer en evaluatie 
  • Integrale Wijk Vernieuwing, stand van zaken 
  • Ontwikkeling Klantenplatform Sint Trudo 
  • Jaarverslag Klantenplatform Sint Trudo
  • Begroting en budget Klantenplatform Sint Trudo
  • Kansrijk huren 
  • Voortgang VvE's en inspraak huurders 
  • Stoplichtoverzicht mbt prestatieafspraken met de bewonerscomité's

   
Copyright © 2020 Stichting Klantenplatform. All Rights Reserved.

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.